Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:42:07+01:00
A)
rozpylenie dezodorantu czy perfumów
zapach kwiatów.
b)
mieszanie się soku zagęszczonego z wodą
oka w rosole poruszają się pod wpływem ciągłego ruchu cząsteczek.
4 4 4
2009-12-06T20:16:03+01:00
A) 1. Gdy pieczemy ciasto to po domu rozchodzi się zapach.
2.wiatr
b) 1. gdy parzymy herbatę
2. gdy wlewamy ciepłą wodę do zimnej (staje się letnia)
3 4 3