Odpowiedzi

2009-12-06T19:36:26+01:00
Troche inwencji i samemu mozna wzor znalezc. wystarczy do podrecznika zajrzec:)
a) P=πcm² OB=2πcm
b)P=9/16 π m² Ob=1,5πm
c) P=4,84π dm² Ob=4,4π dm
d) P=156/9π cm² Ob=32/3π cm
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:39:59+01:00
A) Obw= 2πr=2π*1cm=2πcm
P=πr²=π*1²=πcm²
b) Obd=¾*2π=1,5πm
P=9/16πm²
c) Obw= 4,4πdm
P= 4,48πdm²
d) Obw= 10⅔πcm
P= 256/9πcm²= 28 4/5πcm²
17 3 17