Odpowiedzi

2009-12-06T19:43:22+01:00
Wystarczy spojrzeć na mapę Europy i od razu widać. Polska leży w środku Europy od zachodu wschodu północy i południa otaczają ją inne kraje europejskie...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:44:37+01:00
Polska jest w centralnej Europie, gdzie nakładają się wpływy Zachodu i Bizantyńskiego Wschodu. Musisz sobie wkleić jakąś mapke i narysowac europe i zmapki to udowodnić
Powodzenia!