Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:45:41+01:00
1 dm²=10.000 mm²
2 m²=20.000 cm²
4 a=40.000 dm²
25 ha=250.000 m²
2 km²=20.000 a
50 a=5000 m²

0,3 dm²=3000 mm²
5,1 cm²=510 mm²
4891 km²=48,9100 ha
42 m²=0,00042 km²
25 mm²=0,000025 m²
3 a=0,03 ha
1 5 1
2009-12-06T19:47:53+01:00
10000mm2
20000cm2
400m2
250000m2
5000m2


3000mm2
510mm2
489100ha
0.000042km2
0.000025m2
0.03ha

Mam nadzieję że pomogłam:))