Odpowiedzi

2009-12-06T19:43:25+01:00
Polska jest dla mnie krajem w którym przede wszystkim mieszkam i mam swój dom , swoją rodzinę , znajomych.
Jest miejscem , w którym czuje sie bezpiecznie i swobodnie.;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:48:10+01:00
Stosunek każdego polaka do ojczyzny jest inny. Jedni przejmują się losami kultury , i chcą ją rozwijać , inni interesują się rozwojem sportu. Dla każdego system wartości jest inny.
Ja , w moim stosunku do ojczyzny staram się nie popadać w skrajności. Chce wspierać Polskę w każdej dziedzinie - kultury , sportu czy rozwoju gospodarki. Kocham swój kraj i staram się być patriotą - wspierać moich rodaków i nie bezcześcić miana narodowego. Swoją osobą budować kolejne pokolenie - miejmy nadzieje dobre , mądre i uczciwe.
Polska to dla każdego Polaka co innego - dla jednych dom , dla innych tylko miejsce pracy. Kocham swój kraj taki ,jaki jest .


punkciki ? :)
2 3 2