Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:47:46+01:00
Kim jesteśmy?
z punktu widzenia kościoła katolickiego istotami stworzonymi na obraz i podobieństwo boga
z punktu widzenia prawa obywatelami danego państwa

elementami kształtującymi tożsamość narodową jest język którym się porozumiewamy,nasz hymn"Mazurek Dąbrowskiego", biało-czerwona flaga,historia kraju,nasze ojczyste i lokalne obyczaje i tradycje ;)
1 5 1
2009-12-06T20:09:31+01:00
Kim my jestesmy? czy my jakO narOd POlski kiedykolwiek sie nad tym zastanawiamy? Czy wiemy cO ksztaltuje nasza tOzsamOsc narOdOwa? Ja wiem... pOdam wiec teraz te najwazniejsze (mOIm zdaniem) czynniki:
tradycje (bez nich nie wiemy kim jestesmy)
hymn (tO On pOkazuje,jakim narOdem jestesmy)
histOria ( bez niej nie znamy czastki swOjegO zycia)
a nawet pamiatki rOdzinne(One buduja wiezi rOdzinne i przypOminaja kim byli nasi przOdkOwie)
tO sa tylkO przyklady najwazniejshysh czynnikOw ,ktOre skladaja sie na nasza tOzsamOsc narOdOwa. PAMIETAJMY KIM JESTESMY!





1 5 1