Odpowiedzi

2009-12-06T19:48:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T19:51:31+01:00
Wady elektrowni cieplnej:
* w razie awarii bardzo dotkliwie skaza środowisko
* doskonały cel ataków terrorystycznych
* konieczność pozyskiwania wody niezbędnej do chłodzenia co niesie za sobą straty na skutek parowania w niektórych morzach śródlądowych, drogach wodnych oraz możliwość odprowadzania nagrzanej wody do rzek, co ma negatywny wpływ na ekologię
* zmiana krajobrazu

Tyylko wiem to ;)
Myślż, że jakoś pomogłam