Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T19:50:42+01:00
"Antygona" słusznie została uznana za lekturę szkolną gdyż opisuje ona ciekawą historie oraz ukazuje postać tragiczna (bez wyjścia) jakkolwiek by postąpiła postąpiła by źle.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:52:06+01:00
Wydaje mi sie ze antygona slusznie zostala lektura w szkole. Poniewaz antygona miala swoje wlasne postepowanie i nie rozwazala co powinna robic tylko kierowala sie do celu sercem. To ze przeciwstawila sie swojemu wladcy Kreonowi ktory mial ad nia panowanie nie znaczylo dla niej nic, bowiem on keirwowal sie umyslem a ona prawami bozymi ktore sa na wieksza skale. Uważam ze antygona powinna byc wzorcem dla kazdej osoby zwlaszcza w tych czasach gdzie wszyscy zachowuja sie jak kreon, badz nasladuja takich jak kreona.
3 4 3