Odpowiedzi

2009-12-06T19:54:04+01:00
1. P=w/t
p=150/50
p=30W odp. Moc wynosi 30w

2 2 2
2009-12-06T20:01:05+01:00
1. p=w/T

p=150/50[j/s]
p=3[w]

2.P=m*g*h

P=5*10*10[kg*m/s^2*m]
P=500[j]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:02:26+01:00
1.
D: Sz:
t=50s P=?
W=150J(dżuli)
P=w/t
P=150K/50s
P=3W(waty)
Urzadzenie pracuje z moją 3W.

2.
Dane: Szukane:
m=5kg W=?
h=10m

P=m*g*h
P=5kg*10m/s*10m
P=500J



Praca =500J
1 5 1