Odpowiedzi

2009-12-06T19:56:02+01:00
Bylo goraco i ponuro wiec grzesiek.....
bylo goraco i ponuro a grzesiek...
pozdrawiam=)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:02:41+01:00
Zdanie złożone współrzednie wynikowe:
Było gorąco i ponuro>dlatego>grzesiek sie okropnie pocił

Zdanie złożone podrzędnie :
Zdanie okolicznikowe przyczyny: Grzesiek okropnie się pocił z jakiego powodu? Ponieważ było gorąco i ponuro.
1 5 1
2009-12-07T01:48:29+01:00
Grzesiek okropnie się pocił kiedy było gorąco...
Grzesiek okropnie się pocił dlatego,że było gorąco i ...
1 5 1