Proszę o pomoc .!
Nie jestem za dobra w Angielskim.; ))
I mam kilka pytań :
Jak będzie po angielsku :
Przepraszam ,a le nie umiem zabardzo rozmawiać po angielsku, jestem z Polski.

Jak się czujesz ?
co tam u Ciebie słychać ?

Prosze o pomoc .!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:58:56+01:00
I'm sorry, but I don't speak english too much.
How do you feel?
What's up?
1 5 1
2009-12-06T19:58:41+01:00
I am sorry, but I can't speak English, I'm Polish.

How are you?

Jeśli coś nie tak, przepraszam :) Tak mi się wydaje tylko.
2009-12-06T20:02:39+01:00
1.I'm sorry but I don't speak english.I from Poland.
2.How do you feel ?
3.How are you?