Zaproponuj dziesięć wskazówek dla tych, którzy będą sprawować władzę lub obejmą ważne stanowisko (prezydenta, wojewody, dyrektora szkoły itp.)

Wolałbym aby to było zrobione od pauz a nie w formie wypracowania i na poziomie gimnazjum.

Wybiorę najlepszą odpowiedź!!!

Za złą, skopiowaną, nie wyczerpującą tematy daje spam!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:10:29+01:00
- słuchac głosów ludnosci
- zwracać uwage na losy innych ludzi
- zmniejszać bezrobocie
- poprawić sytuację gospodarczą państwa
- zminimalizować koszty przeznaczane na wydatki państwowe
- byc otwartym do ludzi
- dbać o poziom edukacji młodego pokolenia
- dbac o zdrowie ludności
dbać o dobre stosunki międzynarodowe
- dbać o ogólny wizerunek naszego państwa
7 3 7
2009-12-06T20:11:41+01:00
-staraj się być wyrozumiały ,sprawiedliwy i otwarty
-słuchaj rad innych ludzi bo nie zawsze możesz mieć rację
-twoje działania powinny przynosić korzyści wszystkim i być zgodne z obowiązującym prawem
-twoja postawa jako reprezentanta pewnej społeczności powinna dawać przykład innym jak należy postępować i czym się kierować
-rozmawiaj z ludźmi i pytaj o ich problem o to co chcieli by zmienić by żyło się lepiej
-na proponowane akcje bądź nastawiony przychylnie np.pikniki rodzinne
-prawdomówność i szczerość to twoja wizytówka
7 4 7