Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:08:04+01:00
Według mnie to jest nie mozliwe
Rozważmy 2 przykład

jakikolwiek bysmy dali znak miedzy 1000 a 1000
bedzie 0, 1, , 2000, 1000000 a jak jeszcze cos zrobimy jeszcze z 0 to juz nie ma szans ;>
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:09:14+01:00
999+500:500 = 1000
1000+1000*0 = 1000
1 1 1
2009-12-06T20:10:14+01:00
1 - nie wiem
2) 1000+1000x0=1000
1 1 1