Uzupełnij zdania (6)

Grecy nie stworzyli jednego ............................................. . W starożytnej Grecji każde miasto stanowiło odrębne ..................................... . Nazywano je ......................................
lub z języka greckiego ................................. . Wyrazem ich poczucia jedności był fakt, że Grecy nazywali swój kraj .............................., a
samych siebie ..........................................



dam naj:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:10:40+01:00
Miasta ; państewko ; Państwo-miasto; polis ; helladą ; Hellenami
2009-12-06T20:13:23+01:00
Grecy nie stworzyli jednego państwa. W starożytnej Grecji każde miasto stanowiło odrębne państwo.Nazywano je miasta-państwa lub z języka greckiego polis. Wyrazem ich poczucia jedności był fakt, że Grecy nazywal swój kraj Helladą, a samych siebie Hellenami.
1 5 1