Odpowiedzi

2009-12-06T20:21:02+01:00
Rozciągłość południkowa Polski wynosi 5 50', czyli 649 km
rozciągłość równoleżnikowa - mierzona wzdłuż 52 szerokości geograficznej - 10 01', czyli 689 km.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:29:15+01:00
Rozciągłość południkowa.
54*50'-49*=5*50'

Rozciągłość równoleżnikowa.
24*09'-14*08'=10*01'
2009-12-06T20:29:33+01:00
N- przylądek Rozewie - 54stopnie 50' N
s- szczyt opołonek 49stopni S

roz. południkowa 54 50 ' - 49 =5 stopni 50'

E- kolano bugu 24 10' E
w- kolano odry -14 5' W

24 10'- 14 5'= 10 5'