Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:28:13+01:00
Dom moich marzeń powinien stać daleko od drogi, aby nie było słychać przejeżdżających samochodów. Chciałabym aby mój dom był jedno piętrowy, lekko żółty. Przed domem piękny ogródek, dookoła trawnik. W kuchni, w łazience i na korytarzu chciałabym piękne, duże płytki. W salonie kominek. W pozostałych pomieszczeniach panele. Ściany chciałabym w ciepłych barwach.
1 5 1
2009-12-06T20:43:21+01:00
Moim wymarzonym domem był by dom znajdujący się nad morze blisko plaży . Byłby on zbudowany z drewna i pomalowany jakiś żywym ,kolorowym kolorem.Miałby on duże okna skierowane z widokiem na morza. Chciałabym , aby mój dom był jednopiętrowy i duży . Środek chciałabym mieć urządzony trochę w nowoczesnym i starym stylu. Kuchnia i łazienka była by obłożona pięknymi dużymi beżowymi rzucającymi się w oczy płytkami . W łazience był była duża wanna , a w kuchni ciemne brązowej meble . W salonie znajdował by się kominek tak dla ozdoby oraz duża kanapa skierowana na okna z widokiem na morze. Pokoje położone by były nie za ciemnymi panelami , a ściany pomalowane w różnych ślicznych kolorach według mnie.W sypialni chciałabym mieć prawie nad łóżkiem okno aby móc co wieczór podziwiać gwiazdy i wyszukiwać czy jakaś nie spada.W okół domu chciałabym mieć trochę zieleni pasującej do klimatu jaki panuje nad morzem.
5 4 5