Napiszcie 13 cudów dokonanych przez Jezusa.
Jest 40 ale chce 13 , ponieważ mam 27
13 cudów oprocz tych co są poniżej !!


Zmienia wodę w wino

Leczy sługę setnika.

Uzdrawia sparaliżowanego przy sadzawce.

Powoduje nadzwyczajny połów ryb

Uzdrawia opętanego w synagodze w Kapernaum.

Uzdrawia teściową apostoła Piotra i wielu innych chorych.

Uzdrawia trędowatego

Uzdrawia sparaliżowanego

Wskrzesza z martwych syna wdowy

Uzdrawia ślepych, ucisza opętanych

Ucisza burzę

Uzdrawia opętanego człowieka w Gerazie.

Uzdrawia kobietę, która się Go dotknęła.

Wskrzesza z martwych córkę Jaira.

Karmi pięciotysięczny tłum.

Chodzi po jeziorze i zatrzymuje burzę

Uzdrawia córkę kobiety kananejskiej

Uzdrawia głuchoniemego

Karmi cztery tysiące ludzi

Uzdrawia człowieka od urodzenia ślepego i głuchoniemego

Uzdrawia opętanego epileptyka (w Peraea)

Uzdrawia dziesięciu trędowatych.

Wskrzesza Łazarza z martwych

Uzdrawia kobietę

Przeklina drzewo figowe, które następnie usycha.

Zmartwychwstanie Jezusa

Końcowy, cudowny połów ryb

ZANIM NAPISZECIE SPRAWDZCIE CZY NIE MA AKURAT TEGO CUDU NA MOJEJ LIŚCIE.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:01:20+01:00
Wskrzeszenie młodzieńca z nain
uzdrowienie z sadzawce Betesda
przepowiednia zburzenia Jerozolomy
przemiana chleba i wina
ukazanie się ucznia
ukazanie sie niewiernemu Tomaszowi
wniebowstąpienie
Cudowny Uzdrowienie z Blind Man
Cudowny Uzdrowienie Niewidomych Bartymeusz
Chrystus cudownie uzdrawia ucho Malchos
Cudowny Uzdrowienie do Nobleman syna

http://www.mb-soft.com/believe/tphm/gospmira.htm
tu masy resyte ale nie chce mi się dokładnie czytać co Ty napisałeś więc zobacz tą strone ;)
2 3 2
2009-12-06T23:05:37+01:00
-Uzdrawia sparaliżowanego
-Wskrzesza z martwych syna wdowy
-Uzdrawia trędowatego
-Zwykłe dotknięcie szaty Jezusa wystarczyło, aby uzdrowić kobietę.
-Wskrzesza z martwych córkę Jaira.
-Uzdrawia dziesięciu trędowatych.
-cudowny uzdrowienie do Nobleman syna
-cudowne uzdrowienie z Blind Man
-wskrzeszenie młodzieńca z nain
-ukazanie się ucznia
-cudowne uzdrowienie niewidomych Bartymeusz
-przepowiednia zburzenia Jerozolomy
-wniebowstąpienie
-uzdrowienie z sadzawce Betesda
-ukazanie sie niewiernemu Tomaszowi
-cud na basen z Bethesda
-cudowne uzdrowienie z demoniac
-cudowne uzdrowienie dziecka z demoniac
-cudowne uzdrowienie pewnej kobiety z kalectwa
-cud zmartwychwstania Łazarza
-cudowne uzdrowienie człowieka z wodną przepuchliną
-cudowne uzdrowienie wielu chorych osób
-cud Jezus chodzi po wodzie
-cud zanurzenia ryb
-cudowne uzdrowienie osób niesłyszących i niemych


1 1 1
2009-12-07T00:03:22+01:00
Ukazanie sie niewiernemu Tomaszowi
wniebowstąpienie
Cudowny Uzdrowienie z Blind Man
Cudowny Uzdrowienie z Blind Man
Cudowny Uzdrowienie Niewidomych Bartymeusz
Chrystus cudownie uzdrawia ucho Malchos
Cudowny Uzdrowienie do Nobleman syna
Uzdrawia dziesięciu trędowatych.
cudowny uzdrowienie do Nobleman syna
Wskrzesza z martwych syna wdowy
Uzdrawia trędowatego
Zwykłe dotknięcie szaty Jezusa wystarczyło, aby uzdrowić kobietę.
Wskrzesza z martwych córkę Jaira.
1 1 1