Napisz list do prezydenta miasta (swojego) z prośbą sfinansowania wycieczki naukowej na Litwę. (mam to na wtorek 8.12)
Proszę pomóżcie....

(tylko prosze bez głupich odpowiedzi typu: ,,To proste wystarczy pomyśleć, bo dla mnie to nie jest proste, bo nie cierpię polskiego i wszystkiego co jest z ni związane!!!)

3

Odpowiedzi

2009-12-06T20:33:30+01:00
Drogi Prezydencie miasta ...(nazwa miasta)
W naszej szkole organizowana jest wycieczka naukowa na Litwę. Jest wystarczająca chętnych osób. Bardzo chcielibyśmy jechać. Dzięki tej wycieczce moglibyśmy poznać kulture jaka tam obowiązuje, zwyczaje, tradycje, poznać ich język. Niestety brakuje nam pieniędzy na tą wycieczke. Jeśli nie zbierzemy określonej kwoty nie będziemy mogli pojechać na Litwę. Nasza szkoła bardzo pana prosi o dofinansowanie tej wycieczki.


Z poważaniem szkoła ....
3 2 3
2009-12-06T20:33:19+01:00
Szanowny prezydencie.
Wraz z moją klasą mamy ogromną prośbe.
Chcielibyśmy odwiedzic Litwę w celach naukowych
,lecz nie mamy dość funduszy na tą wycieczke.
To by było dla nas spełnienie marzeń.
Poznalibyśmy nową kulturę.
Nauczylibyśmy się czegoś nowego.
Łatwiej zapamietać coś co się osobiście doświatczyło i zobaczyło.
Myślę że rozważy pan naszą propozycje poważnię.
Uczniowie klasy 6d ze szkoły nr 9 w Poznaniu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:42:40+01:00
(miejscowość, data)

Szanowny Panie Prezydencie!
W naszej szkole (nazwa szkoły) od dawna działa koło geograficzne. W czasie zajęć jeździmy na wycieczki krajoznawcze. Odwiedziliśmy już wiele miejsc w Polsce takich jak Góry Świętokrzyskie, Beskidy, Tatry, czy Mazury. Od roku korespondujemy z podobnym kołem w szkole ( nazwa szkoly) w Litwie.
Nasi rówieśnicy zaprosili nas do swojej szkoły, która znajduje się w terenie atrakcyjnym turystycznie ( ze względu na obecność licznych jezior i parku krajobrazowego).
Niestety, podróż ta wymaga dużych kosztów, których sami nie jesteśmy w stanie pokryć. Dlatego zwracamy się do pana z prośbą o wsparcie finansowe naszej „wyprawy”. Dzięki panu moglibyśmy skutecznie rozwijać swoje zainteresowania.
Liczymy na pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.

Z wyrazami szacunku
Uczniowie szkoły ( nazwa szkoły)
2 3 2