Napisz przepis na potrawę chroniącą przed ludożerstwem

Składniki;
-szczypta życzliwości
-3-4 uśmiechy
-garść uprzejmych słów
-........................
-........................
-........................

Kolejność czynności ;
.................................
............................................
..................................................
.....................................................

używać bezokoliczników ; ubić dodać itd.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:43:46+01:00
Składniki;
-szczypta życzliwości
-3-4 uśmiechy
-garść uprzejmych słów
-lyzeczka śmiechu
-kropla milosnego mapoju do smaku

Kolejność czynności ;
1.uśmiech wrzucic do dużego garnka.
2.dodac ubida zyczliwosc
3. wrzucic garsc uprzejmych słów
4. wszystko dokladnie wymieszac
5. rozsypac na gore smiech
6. i dac krople milosnego napoju
7 jeszcze raz wszystko dokladnie wymieszac i ulozyc do malych miseczek i podac do stolu



SMACZNEGo
14 4 14
2009-12-06T20:51:57+01:00
2 łyżki dobrych czynów
szczypta kulturalnych myśli
zadośćuczynienie bliźnim
szczypta życzliwości
3-4 uśmiechy
garść uprzejmych słów

1.Przygotować garnek
2.dodać garść uprzejmych słów
i zmieszać z 3 uśmiechami
3.doprawić szczyptą kulturalnych myśli i życzliwości
4.ugnieść to
5.odstawić na od 5-10min
6.na koniec posypać to 2 łyżkami dobrych czynów
7.można do tego dać koktajl z zadośćuczynienia bliźnim do popicia;]

;];];];];]...trochę śmieszny;]
10 4 10
2009-12-06T20:54:10+01:00
-10dag pomocy innym
-2 łyżeczki miłości
-pół szklanki przyjaźni

kolejne czynności:
Do blachy wlać pół szklanki przyjaźni i dodać szczyptę życzliwości oraz 10 dag pomocy innym.
Wstawić do piekarnika na 15min. Do gotującej się garści uprzejmych słów dodać 2 łyżeczki miłości i 3-4 uśmiechy. Wyjąć zawartość blachy i polać zagotowaną polewą. Powodzenia;-)
9 4 9