Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:33:48+01:00
-sortuje smieci by nie zanieczyszczac srodowiska
-pomagam w odrabianiu lekcji
-nie odmawiam pomocy
-ustepuje miejsca starszym
-jestem uczciwa
-nie kradne
-jestem posluszna by nikogo nie denerwowac
-
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:34:43+01:00
Pomagam mu
troszcze sie o niego
pomaga w rozwiazywaniu problemów
pocieszam go
2009-12-06T20:39:39+01:00
Np.robię zakupy staruszkom
np.moja mama pierze ubrania biednemu panu
np.dajemy mu jeść
np.mój tata wyremontował mu pokój
np.daliśmy meble do pokoju
np.mieszkał z nami jakiś czas,tata dał mu prace
np.pojechał z nami na wczasy za które nic nie płacił