Odpowiedzi

2009-12-06T20:38:30+01:00
16*2=32
4/9*2=16/9
0,25*2=0,5
2*2=4
3*2=6
2009-12-06T20:43:03+01:00
Pole koła=πr²,,,,,obwód=2πr,,,,,16πcm²=πr²→r²=16→r=4cm,,,,,, 2πr=2π×4=8πcm=obwód,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ⁴/₉πm²=πr²→r=⅔,,,,,obwód=2πr=2π×⅔=⁴/₃π,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 0,25πmm²=πr²→r=0,5,,,,,,,,obwód=2πr=2π×0,5=πmm,,,,,,,,,,,, 2πdm²=πr²→r=√2,,,,,,,,,,,,,obwód=2πr=2π×√2=2√2πdm,,,,,,,,,,,, 3πkm²=πr²→r=√3,,,,,,,,,,,,,obwód=2πr=2π×√3=2√3πkm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:05:19+01:00
Pole koła=P=πr²
obwód=Ob=2πr

a)16π=πr²
r²=16
r=4cm
Ob=2πr=2π×4=8πcm

b)
⁴/₉π=πr²
r²=4/9
r=⅔
ob=2πr=2π×⅔=⁴/₃πm

c)0,25π=πr²
r²=0,25
r=0,5
ob=2πr=2π×0,5=πmm

d)2πdm²=πr²
r²=2
r=√2
ob=2πr=2π×√2=2√2πdm

e)3πkm²=πr²
r²=3
r=√3
ob=2πr=2π×√3=2√3πkm