Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:40:47+01:00
(3ab²)³=3a3*3b6
(½a²b³)⁴=a4*b12
(2ab⁵)² / (c²)²=2a5*b10/c4
(a²b⁶)⁵ / (3x²)⁵=a10*b30/3x10
1 5 1
2009-12-06T20:42:21+01:00
Witaj:)
(3ab²)³ = 27a³b⁶
(½a²b³)⁴= 1/16 a⁸b¹²
(2ab⁵)² / (c²)² = 4a²b¹⁰/c⁴
(a²b⁶)⁵ / (3x²)⁵ = a¹⁰b¹² / 243x¹⁰
2009-12-06T20:43:25+01:00
Wykonaj potęgowanie:
(3ab²)³ = 27a³b⁶
(½a²b³)⁴= 1/16*a⁸b¹²
(2ab⁵)² / (c²)² = 4a²b¹°/ c⁴
(a²b⁶)⁵ / (3x²)⁵= a¹°b³°/ 3⁵x¹°