Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:42:53+01:00
Powinien liczyc na nich, szczegolnie na tych, na ktorych niegdy sie nie zawiodl. po to ich ma ; zeby mu pomagali, zeby go pocieszac
;]
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T20:42:58+01:00
Moim zadanie w jadnych sytacjach czlowiek moze sobie poradzic sam a nawet jest mu to wrecz potrzebne.Ale w nie ktororych choc by nawet bardzo chcial i to nie da rady i wlasnie w takich sytuacjach potrzebni sa przyjaciele. Dlatego zgadzam sie z przysłowiem "prawdziwych przyjaciół poznaje sie w biedzie"
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:51:23+01:00
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać...
Z jednej strony człowiek powinien przede wszystkim liczyć na przyjaciół. Ale nie zawsze udaję się nam ich znaleźć, bo może się okazać, że mylimy się co do nich. Często kogoś uważamy za przyjaciela, lecz potem okazuję się, że to była pomyłka. Dlatego też z drugiej strony, człowiek powiniem liczyć też na siebie.
2 5 2