Odpowiedzi

2009-12-06T20:50:28+01:00
Udzieliłbym jej poradę żeby zajął się tym co lubi np.magią i poznał jej prawdziwe oblicze
chyba nie jestem pewna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:50:28+01:00
Powinieneś zastanowić się nad tym czy magia na prawdę istnieje. Czy naprawde kiedys udało ci się coś zaczarować? Jeśli nie to powinnieneś nawrócić się na chrześcijaństwo. To dzięki Bogu tyle miłych rzeczy dzieje się w twoim życiu a nie dzięki magii;)
2 5 2
2009-12-07T00:20:27+01:00
Doradziła bym takiej osobie przestać się wygłupiać gdyż może skończyć się to źle nie tylko dla niej lub też dla jej rodziny. Ingerując w takie sprawy jest ona bardziej poddatna na różnego rodzaju sekty i grupy.
1 4 1