Odpowiedzi

2009-12-06T20:53:26+01:00
V=(4/3)πR³
1cm³=0.019kg /:0.019
1kg=52.63cm³≈53
43*53cm³=2279cm³
(4/3)*3*R³=2279
4R³=2279 /:4
R³=569.75
R=∛569.75
R=8.29cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:57:05+01:00
V kuli=⁴/₃πr³=⁴/₃×3×12³=4×1728=6912cm³×0,019kg=131,328kg,,,,,,, 43kg:0,019=2263,1578cm³-tyle ważyłaby kula ,czyli 43kg i wtedy miałaby taką objętośc ,,,,,,,,2263,578cm³=⁴/₃×3r³→r³=2263,578:4 →r³=565,79→r=≈8,25cm,,,odp.kula musiałaby miec promień około 8,25cm,,,,czyli kula która wazy tyle co ty ma promień dużo mniejszy niż 12cm o około 3,75cm mniejszy