Napisz w formie listu nieformalnego:

Chcesz kupić dom w Wielkiej Brytani.Znajdujesz w gazecie ogłoszenie prezentujące nieruchomość,która Cię interesuje.Napisz list do agencji,która je zamieściła
-Określ jaki rodzaj domu/mieszkanie chcesz kupić i powołaj się an ogłoszenie.
-Zapytaj o odległośc od komunikacji miejskiej i sklepów
-Zapytaj o co najmniej dwa interesujące cię elementy wyposżenia
-Zapytaj o możliwość uprawiania sportów i dostęp do rozrywek kulturalnych w okolicy

Pamiętaj o zachowaniu formy i stylu.Nie umieszczaj żadnych adresów.Podpisz się jako XYZ.Długośc listu powinna wynosić od 120 do 150 słów

3

Odpowiedzi

  • Damx
  • Rozwiązujący
2009-12-07T13:25:09+01:00
Witam,
Jestem zainteresowana kupnem waszego jednorodzinnego domku. Interesuje mnie duży, przestrzenny dom w okolicach Londynu, dośc tani. Mam pare pytań co do domu: Jak duży jest ogród i garaż.? I jeszcze co do okolicy: czy w pobliżu jest komunikacja miejska i jak daleko są sklepy.? Czy niedaleko domu znajduje sie jakieś centrum sportowe lub teatry.? To tyle moich pytań. Prosze o szybką odpowiedz.
Z poważaniem: XYZ

Hi,
I am interested in buying your single-family house. I am interested in large, spacious house near London, quite cheap. I have a few questions about the home: How big is the garden and garage.? And what to go: whether it is in the vicinity of urban transport and how far are the shops.? Is close to home there are any sports center or theater.? So much for my questions. Please for a quick reply.
Sincerely: XYZ

*nie ma wymaganej liczby słów, ale sie starałem:))
2009-12-07T13:33:23+01:00
Witam,
Jestem zainteresowana kupnem waszego jednorodzinnego domku. Interesuje mnie duży, przestrzenny dom w okolicach Londynu, dośc tani. Mam pare pytań co do domu: Jak duży jest ogród i garaż.? I jeszcze co do okolicy: czy w pobliżu jest komunikacja miejska i jak daleko są sklepy.? Czy niedaleko domu znajduje sie jakieś centrum sportowe lub teatry.? To tyle moich pytań. Prosze o szybką odpowiedz.
Z poważaniem: XYZ

Hi,
I am interested in buying your single-family house. I am interested in large, spacious house near London, quite cheap. I have a few questions about the home: How big is the garden and garage.? And what to go: whether it is in the vicinity of urban transport and how far are the shops.? Is close to home there are any sports center or theater.? So much for my questions. Please for a quick reply.
Sincerely: XYZ

*nie ma wymaganej liczby słów, ale sie starałem:))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T13:42:05+01:00
Dear Sirs

She's writing in relation to placed in the newspaper,, News,, with information from 7.12.2009r.
I am interested in flat 3 room with the kitchen, the bathroom, the garage and the terrace. From what results from the announcement, such an option is possible.
I would like to learn what distance from the flat a tram line is in or bus and shops.
I would like to ask or the kitchen is furnished as well as whether there are a washbasin, a toilet and a bathtub in the bathroom? In the nearby distance is a possibility of practising sport
Whether there is a possibility of practising sport of playing tennis, going swimming and other entertainment so as cinemas or museums in the nearby distance.

I expect on quickly reply of the


Greeting
xyz


Szanowni Państwo

Piszę w związku z zamieszczoną w gazecie ,,News,, informacją z dnia7.12.2009r.
Interesuje mnie mieszkanie 3 pokojowe z kuchnią, łazienką, garażem oraz tarasem. Z tego co wynika z ogłoszenia, taka opcja jest możliwa.
Chciałabym się dowiedzieć w jakiej odległości od mieszkania znajduje się linia tramwajowa lub autobusowa oraz sklepy.
Chciałabym zapytać czy kuchnia jest umeblowana oraz czy w łazience jest umywalka, ubikacja i wanna?
Czy w niedalekiej odległości jest możliwość uprawiania sportu? Grania w tenisa? Chodzenia na basen oraz innych rozrywek takich jak kina czy muzea?

Oczekuje na szybko odpowiedź

Pozdrowienia
xyz