Odpowiedzi

2009-12-06T21:01:48+01:00
Jest to bardzo wzruszająca pieśń po której wysłuchaniu można wyobrażić sobie dawniejszy świat
nie jestem pewna na 100 % ;/
8 1 8
2009-12-06T21:01:19+01:00
Piosenka jest bardzo smutna i dołująca. Kiedy jej słucham przypominają mi się tamte czasy . . .
W każdej rodzinie kilkanaście dzieci i mało z nich przeżywało. . ., częste pogrzeby . . .
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:09:00+01:00
Moje wrażenia po wysłuchaniu ,,Bogurodzicy"
Bogurodzica jest starym utworem śpiewanym przez mężczyzn akapela, o mrocznym klimacie, wiec wzbudził we mnie strach, przerażenie, ale jednakże podziw gdyż utwór ten jest bardzo trudny do zaśpiewania gdyż ma zmienne tempo, a jednak autorzy zaśpiewali ten utwór czysto i zrozumiale.
Według mnie utwór ten jest przepiękny.
21 4 21