Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:42:22+01:00
Nie masz stresu ze ci policja dom odwiedzi.
Możliwe aktualizacje.
Ogółem mówiąc dużo więcej możliwości.
2009-12-06T22:19:41+01:00
-szybciej działa, niż nielegalny, który może być z małymi gratisami (czytaj trojanami)(czytałem o tym kiedyś chyba w jakiejś gazecie)
-aktualizajce dostępne od zaraz
-dziś działa, a jutro może już nie działać
W sumie TRZEBA kupić legalny. Korzystanie z nielegalnego systemu MS to przestępstwo, a tym bardziej łamanie praw autorskich. Czy Twój kolega cieszyłby się gdyby wykradziono jakąś jego pracę i udostępniano za darmo? Jesli nie chce kupować systemu MS to niech zainstaluje sobie darmowego Linuxa (np. OpenSuse 11.2)(ostateczne rozwiązanie). Ale Linux ma kilka poważnych wad np. większość programów mamy pod systemu MS, a nie Linuxa.