Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:08:44+01:00
2009-12-06T21:18:09+01:00
{2x-4y=2
{16x-4+25y=x-8y

2x-4y=2
16x+25y-x+8y=4

2x-4y=2 | *(-7,5)
15x+ 33y=4

-15x + 30y= -15
15x+33y=4

63y= -11| :63
y=-11/63

2x-4y=2
2* (-11/63)-4y=2

-22/63-4y=2
-4y=148/63|:-4

y=-37/63


2009-12-06T21:21:46+01:00
{2x-4y=2
{15x+33y=4

{2x-4y=2/x15
{15x+33y=4/x(-2)

{30x-60y=30
{-30x-66y=-8

{-126y=28
{y=4.5
---------------
{2x-4y=2/x33
{15x+33y=4/x4

{66x-132y=66
{60x+132y=16

{126x=82