Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:20:42+01:00
Pierwotniaki:
a) budowa: jednokomórkowe, jedno, rzadzej kilka jąder w komórce.
b) odżywianie: cudzożywne
c) rozmnażanie: bezpłciowe
d) poruszanie się: za pomocą rzęsek, wici lub nibynóżek.

mam nadzieję, że pomogłam ;]
1 5 1
2009-12-06T21:23:22+01:00
Środowisko życia : wodne
Sposób odżywiania się : głownie cudzożywny
Cechy charakterystyczne : wykształcanie struktur służących do ruchu - wici , rzęsek , nibynóżek .
występowanie wodniczek pokarmowych i tętniących .
2 1 2