Odpowiedzi

2009-12-06T21:23:50+01:00
Jakiś czas temu nadeszła wiosna. Ogromne jak i te małe drzewa zielenią się coraz bardziej. Różnorodne kwiaty, kwitną najpiękniej jak potrafią. Słońce świeci bardzo długo, ogrzewając nas swoimi promieniami.

Proszę bardzo ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:25:11+01:00
Dodając większą ilość przymiotników, możemy zmienić ten opis.

Nadeszła kwitnąca wiosna. Drzewa zaczęły się zielenić. Kwiaty wypuszczaja okrągłe pąki, innym słowem kwitną. Słońce swoimi długimi promieniami oświtla cały ten widok.