Odpowiedzi

2009-12-06T21:32:42+01:00
2x + 5y = -11 |*3
3x - 4y = -6 |*(-2)

6x+15y=-33
-6x+8y=12

23y=-31
y=-31/23


2x+5y=-11
2x-155/23=-253/23 |+155/23

2x=-98/23 |:2
x=-98/46

x=-2 i 6/46
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:33:43+01:00
2x+5y=-11/*(-3)
3x+4y=-6/*2
-6x-15y=33
6x+8y=-12
dodaje stronami
-7y=21
y=-3
3x=-6-4y
3x=-6+12
3x=6
x=2
Gwarantuje dobrze zrobione!!!!!!!!
  • esc
  • Początkujący
2009-12-06T21:37:45+01:00
2x+5y=-11 /*3
3x-4y=6 / *(-2)

5x+15y=-33
-5x+8y=-12

23y=-21/ : 33
y= - 7/11

y= - 7/11
2x+5(- 7/11)= -11

y= -7/11
2x+35/11=-11

y=-7/11
2x=-11-35/11

y=-7/11
2x=-154/11 / : 2

y=-7/11
x= -77/11

x=-7
y=-7/11