Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:45:58+01:00
Pierwiastek Konfigurację elektronową rdzenia


Si 1s²2s²2p⁶ lub zapis skrócony: [Ne]
F 1s² lub zapis skrócony: [He]
S 1s²2s²2p⁶ lub zapis skrócony: [Ne]
Cl 1s²2s²2p⁶ lub zapis skrócony: [Ne]
O 1s² lub zapis skrócony: [He]
K 1s²2s²2p⁶3s²3p⁶ lub zapis skrócony: [Ar]
Pb 1s²2s²2p⁶3s²3p⁶4s²3d¹⁰4p⁶5s²4d¹⁰5p⁶ lub zapis skrócony: [Xe]
Ba 1s²2s²2p⁶3s²3p⁶4s²3d¹⁰4p⁶5s²4d¹⁰5p⁶ lub zapis skrócony: [Xe]
5 2 5
2009-12-06T22:57:49+01:00
Konfiguracja elektronowa
F 1s2
S 1s2 2s2 2p6
Cl 1s2 2s2 2p6
O 1s2
K 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6
Pb 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 3d10 4s2 4p6 4d10 4f14 5s2 5p6 5d10
Ba 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 3d10 4s2 4p6 4d5 5s2 5p6 5d5
1 5 1