Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:32:46+01:00
Kainowe piętno - piętno zbrodniarza
Napisz, że użyłaś/użyłeś słownika związków frazeologicznych z biblioteki szkolnej lub wpisz w google.pl słownik frazeologiczny i tam będzie pare tych słowników, to sobie sama wypisz jaki :)
1 5 1
2009-12-06T21:35:07+01:00
Określenie "Kainowe piętno" oznacza grzech lub brzemię ciążące na sumieniu (duszy) danego człowieka. Poczucie winy jest tak silne, że człowiek nie może z tym spokojnie żyć i o tym zapomnieć. "Kainowe piętno"- to piętno zabójcy.

Słownik frazeologiczny/związków frazeologicznych.