Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:59:04+01:00
Mały, żółty, delikatny kwiat został włożony do szklanego, niebieskiego, małego wazonika.

Duża, brązowa, torebka ze skóry została kupiona w małym sklepie z drogimi torebkami i ubraniami.

mały-przydawka
żółty-przydawka
delikatny-przydawka
szklanego -przydawka
niebieskiego-przydawka
małego-przydawka
2009-12-06T21:59:21+01:00
Wesoły, lekko podekscytowany i zaciekawiony Adaś postanowił zbudować domek z kart, lub z zapałek.

Ania, która jak zawsze była niegrzeczna, nieposłuszna i niemiła dla mamy, znów rozbiła wazon z kwiatami, który stał na stole.