Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:46:00+01:00
Ar to 100m², czyli 6 arów to 600 m²

powierzchnia domu to 12 * 15 m² = 180 m²

Powierzchnia domu stanowi 180 / 600 całości = 18 / 60 =
= 3 / 10 = 0,3

czyli odpowiedź C
2009-12-06T21:46:26+01:00
12 * 15 = 180

180 - x%
600 - 100%

x=180/600
x=0,3

c) 0,3
2009-12-06T22:01:29+01:00
Powierzchnia działki = 6arów = 600 m²
Powierzchnia domu = 12 * 15 = 180 m²

600/100% = 180/x
600x = 18000 / : 600
x = 30 % = 0,3

Odpowiedź C