Odpowiedzi

2009-12-06T21:51:21+01:00
B- jedna z najbardziej znanych religi-buddyzm
o - hymn uni europejsjiej-oda
ż - zielony gad-żaba
e -kształt ziemi - elipsoida

n-ma dwie dziurki i jest n twarzy - nos
a ma 27 liter - alfabet
r- robi wszysrko za ciebie - robot
o inaczej Aleksandra -Ola
d -dobrze się paLI - DREWNO
z - zdrobnienie od zdzisława- zdziś
e - wulkan we wloszech - etna
n- to jest ...... mówi bandyta -napad
i - nitka i -igła
e miasto na 3 litery - ełk
38 1 38
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:05:37+01:00
Biblia - Składa się z nowego i starego testamentu
koran - Święta księga Islamu
życzenia - Składane podczas świąt
adwent - Cztery tyg. oczekiwania
prezenty - Przynosi je św.Mikołaj
eucharystia -Inaczej msza św.
renifer - Ciągnie sanie św.Mikołaja
monoteizm - Wiara w jednego boga
modlitwa - Inaczej rozmowa z Bogiem
spowiedź - Wyznawanie grzechów to
mahomet - Twórca Islamu
kapłan-Pośrednik pomiędzy bóstwem a wyznawcami
politeizm- Wiara w wielu Bogów
reinkarnacja -Kolejne wcielenia po śmierci to
23 4 23