Odpowiedzi

  • agoo
  • Rozwiązujący
2009-12-06T21:52:51+01:00
Ponieważ główna bohaterka uzależnia sie od miłośći od przyjaźni. Tka samo jak robi to opium. Aurelia Jedwabińska bardzo nie lubiła rosołu, ale Genowefa Pomke zajadała sie rosołem pani Borejko. Przyprawą tej niezwykłej zupy była miłość, której tak bardzo brakowało dziewczynce.
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T21:52:08+01:00
Opium jest środkiem odurzającym, narkotykiem.W utworze Małgorzaty Musierowicz, tym "opium" jest rodzinne ciepło, życzliwość, spędzanie czasu z bliskimi, interesowanie się ich kłopotami.


Z powodu częstego przychodzenia Genowefy na obiadki, na których często podaje się rosół, więc tytuł książki to "Opium w rosole".
64 2 64