Odpowiedzi

2009-12-06T22:01:15+01:00
X stron książęk
2/5x+8 to jest 1 dzien
3/4(2/5x+8)+16 to jest 2 dzien
3/4(2/5x+8)+16+2/5x+8=x
3/10x +6+16+2/5x+8=x
7/10x + 30=x
30=x-7/10x
30=3/10x
x=30/3/10
x=100
Odp.Książka ma 100 kartek
Gwarantuje poprawność!!!!!!
2009-12-06T22:01:43+01:00
2/5x+8 + 3/4 *3/5x =16 =x
2/5x +8+9/20x+16=x
2/5x-x-9/20x=-24
-3/5x-9/20x=-24
-21/20x=-24
x=24:21/20
x=22,86
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:21:39+01:00
X = 0,4x+8+0,75(0,4x+8)+16
x = 0,4x+8 +0,3x+6+16
x=0,7x + 30
x-0,7x = 30
0,3x = 30
x = 30/0,3
x = 100

Książka ma 100 stronic.