Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:05:46+01:00
Witaj :)
najpierw musisz napisac dwa wzory na objetosc i pole i je porownac a mianowicie
V=4/3 π R³
P = 4π R²
STAD MAMY
V=P
4/3 π R³= 4π R² dzielimy przez π
4/3 R³=4R² dzielimy przez R²
4/3 R = 4 - mnozymy przez 3/4
R=3


CZYLI ODP A
1 5 1
2009-12-06T22:08:36+01:00
Wzory:
powierzchnia kuli = 4πr²
objętość kuli = ⁴₃πr³
skoro wyraża ja ta sama liczba to:
4πr₂=⁴₃πr³
po przeksztalceniu wychodzi

r=3 czyli odp. a