Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:12:23+01:00
-biały - bialutki
-pudel- pudelek
-skoczył- zeskoczył
-szczekał- zaszczekał
-kot- kotek
-miauczeć- zamiauczeć
-sroki-sroczki
-cały-calutki
pozdrawiam ;-)
2 3 2
2009-12-06T22:12:51+01:00
Biały-biel,,,,pudel-pudlowaty,,,skoczył-skoczek,wyskoczył,,,,,szczekał-szczekający,,,,,kot-kotek kociak,,,,miauczeć-zamiauczeć,,,,,,sroki-sroczka,,,,cały-calutki
1 5 1