Odpowiedzi

2009-12-07T07:22:56+01:00
Oto Panna pocznie i porodzi Syna i nazwie Go EMANUEL [BÓG Z WAMI]
Syn został nam dany na Jego barkach spoczywa władza.
On utwierdzi i umocni prawem i sprawiedliwościom odtąd i na wieki.
wzbudzę po tobie potomka twojego i utwierdzę jego królestwo .Ja będę mu ojcem ,a on będzie mi synem.
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T10:47:18+01:00
To że Bóg uświadamiał żydów że nadejdzie zbawiciel(mesjasz)
A oni gdy Jezus nadszedł nie przyjmowali go
15 3 15