Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:26:15+01:00
3x³ + x² - 6x - 2 = 0
3x(x²-2)+(x²-2)=0
(x²-2)(3x+1)=0
(x-√2)(x+√2)(3x+1)=0
zatem x=√2 ∨x=-√2 ∨ x=-1/3
2009-12-06T22:27:49+01:00
3x³+x²-6x-2=0
x²(3x+1)-2(3x+1)=0
(x²-2)(3x+1)=0
x²-2=0 ∨ 3x+1=0
x=√2 ∨ x=-√2 ∨x=-1/3
2009-12-06T22:27:16+01:00
=x²(3x+1)-2(3x+1),,,,,czyli (x²-2)(3x+1),,,,,,pierwszy nawias:Δ=b²-4ac=0+8,,,√Δ=2√2,,,,x₁=(-b-√Δ)2a=(0-2√2):2=-√2,,,,,, x₂=2√2:2=√2,,,,,drugi nawias: 3x=-1→x₃=-⅓