Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T22:39:46+01:00
Subject pronoun . reflexive pronoun
i -myself
you - yourself
he - himself
she -herself
it - itself
we -ourselves
you itself
they -themselves
1 5 1
2009-12-06T22:39:59+01:00
I - myself
you - yourself
he - himself
she - herself
it - itself
we - ourselves
you - yourselves
they - theirselves

[pomylilem z possesive pronouns najpierw]
2 3 2
2009-12-06T23:53:24+01:00
Subject pronoun . reflexive pronoun
i -myself
you - yourself
he - himself
she -herself
it - itself
we -ourselves
you itself
they -themselves
2 2 2