Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T23:02:09+01:00
Flaga to jeden z głównych symboli państwa.Flaga polski jest biało-czerwona. Godło państwowe(orzeł biały na czerwonym tle, ze złotą koroną na głowie) to wizerunek będący symbolem określonego państwa, umieszczany na flagach państwowych, pieczęciach państwowych i monetach. Hymn państwowy to tradycyjna pieśń patriotyczna będąca symbolem jedności i odrębności narodowej.
2009-12-06T23:07:04+01:00
*godło: orzeł biały z korona w głowie na czerwonym tle
*flaga: biało-czerwona
*hymn: Mazurek Dąbrowskiego