Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T23:19:00+01:00
Geografii

podzial na sylaby:

ge-o-gra-fii

Trzeba rozdzialać samogłoski, każda sylaba składa sie z 1 lub 2 samoglosek, z tym ze jak z 2 to 1 pelni role spółgłoski.
8 3 8
2009-12-06T23:19:24+01:00
Ge-o-gra-fii
w każdej sylabie musi być 1 samogłoska(albo wiecej)
1 4 1
2009-12-06T23:18:47+01:00
Według mnie ani tak ani tak nie jest dobrze.
Ja bym to podzielił tak: ge-o-gra-fii
Ale jak mam wybrać z tych dwóch to zdecydowanie bardziej pasuje to pierwsze czyli geo-gra-fii bo to drugie wogóle nie jest składne.

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
1 5 1