Odpowiedzi

2009-12-06T23:42:45+01:00
A=v/t 90km/h = 25m/s
a = 25 m/s / 25 s = 1m/s^2

s = at^2/ 2
s = 1*25^2/2
s = 312,5 m
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T23:46:50+01:00
V - prędkość samochodu = 90 km/h = 25 m/s
t - czas = 25 s
v = vo + at
vo - prędkość początkowa = 0
a - przyspieszenie
v = at
a = v/t = 25/25 = 1 m/s²
s -droga przebyta = vot + at²/2
vot = 0 bo vo = 0
s = at²/2 = 1 razy 25²/2 = 625/2 = 312,5 m
1 1 1