Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T09:13:45+01:00
Jeśli chciałbyś być taki jak Jezus i naśladować go, to musisz mieć bardzo duzo samozaparcia no i nie wypierać się swoich grzechów, czyli przyznawać się do swoich błędów. ;)
5 3 5
2009-12-07T09:22:18+01:00
Ten kto chce być uczniem Jezusa ma się zaprzeć samego siebie i swoich potrzeb -czyli spraw ziemskich , nieść swój krzyż -przyjmować to co nas spotka bez buntu a naśladować mnie -przestrzegać przykazań Bożych .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T09:24:20+01:00
Słowa te oznaczają to ,że jeśli ktoś chce pójść za Jezusem musi cierpliwie kroczyć śladami Jezusa.Wziąć krzyż swój,czyli cierpliwie znosić krzywdy,wierzyć i słuchać Ewangelii ,i tak jak Jezus nauczać i próbować nawracać ludzi zagubionych. Zostawić wszystko, nawet swój dom rodzinny i pójść za Jezusem.
5 4 5