Do podanych wyrażeń i związków dopisz niestopniujące się bliskoznacze:
a) przymiottniki
- ze słomy
- na parę
- należący do króla
- leżący w poprzek
b) przysłówki
- już niedługo
- w tej chwili
- od czasu do czasu
- w każdej sytuacji
PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T12:21:22+01:00
-słomiany
-parowy
-królewski
-poprzeczny
-wkrótce
-teraz
-niekiedy
-zawsze
2 4 2
2009-12-07T13:16:54+01:00
A słomiany,parowy, królewski,poprzeczny
B niedługi,obecny,czasowy,sytuacyjny
1 5 1