Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T12:57:01+01:00
Biblia dla Kościoła jest Słowem Bożym spisanym przez jego sługów oraz jest nośnikiem idei i zasad moralnych, kształtujących wzory pstaw życiowych dla Chrześcian.
Biblia od obiawień prywatnych różni się:
*sposobem jakim istnieje Bóg wśród ludzi
* w objawieniach prywatnych Bóg przybywa do ludzi i im się pokazuje(widzimy go, zmysł wzroku-wierzymy bo nam sie ukazuje),a w Biblii słuchamy Jego słowa(przez zmysł słuchu,wierzymy w niego przez to co kiedys wykonal)
w Bibli jest zapisane to co juz zrobil dla nas, a kiedy sie nam objawia to teraz nam udowadnia, że to prawda i nam pomaga.
1 1 1
2009-12-07T13:45:13+01:00
Bo z bibli można wynieść wiele różnych dobrych sytuacji w życiu codziennym.Biblia dla kościoła jest najważniejsza bez nie nie było by ewangelii
psalmów itp.Bez Ewangeli nic nie wiedzielibyśmy z całej Mszy.Ksiądz czy biskup korzysta z bibli codziennie i nie wyobraża sobie bez niej życia.W objawieniach prywantych nie wiemy czy rózne sceny nie są wymyślane przez ludzi wiele ludzi w naszym codziennym życiu opowiada o objawieniach my jednak nie wiemy czy to prawda.Także ludzie czasamy wynoszą złe przykłady życia!!